Prvi nacionalni multiplikativni dogodek v Dobriču (Bolgarija)

naslovna

V bolgarskem Dobriču je 21. junija potekal prvi nacionalni multiplikativni dogodek v okviru projekta S.O.S. International Business v Bolgariji. Dogodek je organiziral in gostil bolgarski projektni partner – Univerza za management v Varni (VUM), namenjen pa je bil širjenju rezultatov in dosežkov projekta ciljnim skupinam in širši javnosti.

Udeležence je v imenu VUM-a pozdravila koordinatorka projekta v Bolgariji Christina Armutlieva, ki je predstavila tudi ozadje, cilje in dosežke projekta. Opisala je nekatere vidike izzivov, s katerimi se je soočala mednarodna projektna skupina, dosedanje dosežke in evalvacije, delila pa je tudi nekaj spoznanj o vplivu uporabe digitalnih učnih simulacij na poučevanje trajnostnega mednarodnega poslovanja.

Nadalje je bil dnevni red osredotočen na predstavitev treh ključnih rezultatov projekta – vsi se osredotočajo na trajnostno mednarodno poslovanje: (R1) platforma za digitalno simulacijo trajnostnega mednarodnega poslovanja, (R2) simulirani primeri trajnostnega mednarodnega poslovanja in (R3) mobilna igra o trajnostnem mednarodnem poslovanju. Dr. Nedka Dimitrova in Dr. Diyan Dimov – dva ključna strokovnjaka in predavatelja na VUM, ki sta sodelovala pri razvoju projektnih rezultatov – sta pojasnila strukturo in logiko razvoja treh projektnih rezultatov ter izpostavila svoje izkušnje z implementacijo IKT v njune učne procese in mednarodno sodelovanje. Predstavila sta možnosti uvajanja inovativne pedagogike z digitalizacijo in hkrati krepitve internacionalizacije s pomočjo digitalnih in interaktivnih orodij. Simulacije so bile promovirane kot digitalni učni material, ki ne služi le kot izobraževalna metoda pri poučevanju mednarodnega menedžmenta, temveč tudi kot pristop, ki spodbuja interdisciplinarno in mednarodno sodelovanje.

Nato so bile podrobno pojasnjene inovativne rešitve, ki jih ponujata R1&R2, in predstavljen pomen trajnosti za mednarodno poslovanje. Izmenjane so bile ideje o tem, kako bi bilo mogoče trajnost uvesti v digitalne simulacije mednarodnega poslovanja in širše v učne procese menedžmenta, poslovanja, uprave itd. Dr. Dimitrova je predstavila svoje izkušnje z uvajanjem R2 v učne procese z mednarodnimi in domačimi študenti na VUM-u, Dr. Dimov pa je delil izkušnje projektne skupine z razvojem vsebine primerov simulacij . Udeležence sta predstavila en primer simulacije bolj podrobno.

Na srečanju so udeležencem predstavili tudi koncept in namen tretjega projektnega rezultata. Seznanili so se z igrifikacijo in umestitvijo razvite učne mobilne igre (R3) v širši kontekst obstoječih učnih iger ter njeno uporabnostjo (vsebina, učni cilji, dosedanji odzivi itd.). Udeleženci so dobili tudi priložnost testiranja trenutne verzije mbilne igre, ki se bo na podlagi njihvih odzivov še nadgradila.

Zaključni del je bil namenjen ocenjevanju in zbiranju povratnih informacij, mreženju in razpravam o vlogi visokošolskega sektorja pri prehodu Bolgarije v digitalno družbo in njegovem prispevku k rasti gospodarstva. Predstavniki izobraževalnega sektorja v srednješolskem izobraževanju so opredelili tudi možnosti uporabe predstavljenih rezultatov zunaj visokošolskega sektorja in predstavili možne sinergije znotraj šolskega sistema.

Dogodek je bil zelo uspešen, saj mu je uspelo vključiti 30 predstavnikov ciljnih skupin projekta, med katerimi so bili: predstavniki izobraževalnih ustanov, ki delajo z mladimi in tudi odraslimi, ter pedagoško in administrativno osebje, službe za poklicno usmerjanje in dijaki; strokovne in krovne organizacije ter nevladne organizacije, pa tudi lokalna podružnica gospodarske zbornice; predstavniki podjetij, strokovnjaki in širša javnost; mediji.

Udeleženci so izrazili zanimanje za uporabo rezultatov projekta pri njihovem delu s študenti in/ali med zaposlenimi ter za razširjanje rezultatov in dosežkov projekta v svojih skupnostih, da bi jih lahko v končni fazi projekta izkoristili tudi oni.

 

Financirano s strani Evropske unije. Izražena stališča in mnenja so zgolj stališča in mnenja avtorjev in ni nujno, da odražajo stališča in mnenja Evropske unije ali Evropske izvajalske agencije za izobraževanje in kulturo (EACEA). Zanje ne moreta biti odgovorna niti Evropska unija niti EACEA

Scroll to Top