E-učenje kot spodbuda visokošolske internacionalizacije in mobilnosti

VŠR -web- bannerji (9)

Spoštovani,

vabimo vas na krajše popoldansko srečanje na temo potenciala
e-učenja za krepitev visokošolske internacionalizacije. Inovativni pristopi v
navezavi na e-učenje lahko pomembno podprejo procese internacionalizacije doma
in internacionalizacije kurikulumov, s čimer povečajo učinke študijskih
programov in mednarodne vpetosti, še posebej na manj mobilne študente in
osebje. Takšni učinki pa niso samoumevni. Na srečanju bomo razpravljali o tem,
kako zastaviti in izvajati e-učenje, da izkoristimo njegov potencial za visokošolsko
internacionalizacijo.

Srečanje je priložnost za širjenje znanja in izmenjavo izkušenj o vlogi inovativne pedagogike v navezavi na e-učenje za krepitev mednarodne vpetosti študentov, predavateljev, kurikulumov in študijskih programov. 

Kdaj: 

četrtek, 5. 12. 2024, ob 17. uri

 
 

NOV TERMIN 13. DECEMBER 



Kaj boste pridobili?

  • Razumevanje povezave med e-učenjem in možnostmi za internacionalizacijo,
  • vpogled v rezultate študije primerov, ki je opazovala vplive uvajanja konkretnega pristopa e-učenja na internacionalizacijo treh manjših visokošolskih zavodov,
  • platformo za izmenjavo praks in izkušenj na področju e-učenja, inovativne pedagogike in internacionalizacije.

Program

 

17.00
Kratek uvod:

E-učenje in internacionalizacija

17:15
Predstavitev rezultatov študije primerov:

Predstavitev rezultatov študije primerov, ki je v treh manjših visokošolskih institucijah z območja zahodnega Balkana opazovala vpliv uvajanja e-učnega pristopa (digitalne simulacije) na njihovo mednarodno povezovanje.

17:45
Diskusija z občinstvom:

Vodena diskusija za deljenje izkušenj, mnenj in vprašanj o tem, kako najbolje izkoristiti potencial e-učenja za internacionalizacijo visokošolskih zavodov.

Dogodek je brezplačen in vključuje pogostitev.

Za morebitne dodatne informacije smo vam na voljo na: international@vsr.si

Prijava na dogodek

Srečanje v živo odpade, pridružite se nam lahko na mednarodnem online dogodku, ki bo 13. decembra

Srečanje vodita

Mojca Mayr

je strokovnjakinja s področja spremljanja učinkov mednarodnih programov mobilnosti na področju mladine in procesov za krepitev visokošolske internacionalizacije, pri čemer proučuje tudi vpliv inovativnih pedagoških pristopov.

Barbara Drole

je strokovnjakinja s področja mednarodnih projektov in programov mobilnosti na področju visokega šolstva, kjer jo še posebej zanimajo medkulturni in psihološki učinki mednarodnih izkušenj na udeležence.

Študija primerov vpeljave SOS IB simulacij v tri manjše visokošolske zavode na Zahodnem Balkanu je obravnavala vpliv e-učenja na internacionalizacijo, še posebej z vidika manj mobilnih študentov in predavateljev ter učinkov internacionalizacije doma in internacionalizacije kurikuluma. Študija je temeljila na longitudinalnih intervjujih, študentski anketi in fokusni skupini. Rezultati kažejo pozitiven vpliv ustrezno vpeljanega pristopa e-učenja na mednarodno usmerjenost in veščine študentov in predavateljev ter krepitev mednarodnih priložnosti institucij.

Na tak način še nisem sodelovala in po mojem mnenju je to velika prednost tako zame kot učitelja kot za naše študente." (predavateljica o mednarodnem sodelovanju v okviru e-učne prakse SOS IB) "Prenehali so razmišljati o jezikovnih napakah, ki jih delajo. Prenehali so razmišljati o svojih strahovih […]. Manjša skupina na e-učni platformi jim nudi več zasebnosti, zato postanejo pogumnejši pri izražanju lastnega mnenja, izmenjavi idej" (učinki e-učne prakse SOS IB na nemobilne študente)
Udeleženka #1
"Za razliko od prejšnjih projektov, ki niso prinesli pomembnih koristi za internacionalizacijo, je internacionalizacija v tem projektu res v ospredju skozi medsebojno sodelovanje in izmenjavo idej, kar je zame vsekakor pomembna izboljšava v primerjavi s preteklostjo." (učinki razvoja e-učnega pristopa SOS IB na predavatelje)
Udeleženka #2

Financirano s strani Evropske unije. Izražena stališča in mnenja so zgolj stališča in mnenja avtorjev in ni nujno, da odražajo stališča in mnenja Evropske unije ali Evropske izvajalske agencije za izobraževanje in kulturo (EACEA). Zanje ne moreta biti odgovorna niti Evropska unija niti EACEA

Scroll to Top